.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد. نقل قول فضایلی از رهبر انقلاب در واکنش به اظهار نظر معاون رئیس جمهور
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.(ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری توسط رهبرانقلاب
به‌مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در محوطه‌ی دفتر رهبری نهال کاشتند. (ادامه)
تصویری از رهبرانقلاب در کنار مزار شهید مدرس
کانال منتسب به پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب عکس از حضور ایشان در کنار مزار شهید مدرس منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
مصطفی و ‎مجتبی خامنه ای در زمان جنگ کجا بودند؟ +عکس
مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری درباره حضور فرزندان رهبرانقلاب در جبهه توییتی منتشر کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند.
رهبر انقلاب: بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود/ نگاه جمهوری اسلامی به زن، نگاه تکریم و احترام است/ لزوم ارج‌گذاری به جایگاه زنان خانه‌دار (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند. (ادامه)
داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد. این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! توهم این رسانه آنقدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد! شایعه سازی جدید برای سلامتی رهبرانقلاب +تصاویر
داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد. این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! توهم این رسانه آنقدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد!(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
پوستر سایت رهبرانقلاب درباره جهش تولید
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ پوستری درباره بیانات رهبرانقلاب درباره نامگذاری سال 99 به عنوان سال «جهش تولید» را منتشر کرده است.(ادامه)
پیام توئیتری دفتر رهبرانقلاب به مناسبت ۱۲ فروردین +عکس
حساب کاربری منتسب به «دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» در توئیتر طی پیامی به مناسبت روز ۱۲ فروردین نوشت:(ادامه)
عکس/ تصویر رهبرانقلاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تصویری از حضور معظم له در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر کرده است.(ادامه)
حضور رهبرانقلاب در لوکیشن فیلم سینمایی مریم مقدس +عکس
صفحه اینستاگرام ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، تصویری از رهبر انقلاب در لوکیشن فیلم سینمایی مریم مقدس را منتشر کرد. حضور رهبرانقلاب در لوکیشن فیلم سینمایی مریم مقدس؛ ۷ آبان ۷۸....خانم مریم رضوی، بازیگر نقش کودکی حضرت مریم علیها السلام را ایفا کردند(ادامه)
تصویر دیده نشده و متفاوت از رهبر انقلاب
اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصویری جالب از رهبرانقلاب بمناسبت ماه ربیع الاول منتشر کرده است.(ادامه)
رهبرانقلاب در بارگاه امام رضا (ع) +عکس
صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب تصویری از معظم له در بارگاه امام رضا (ع) منتشر کرده است.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از حضور رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادی
تصویری از حضور رهبرانقلاب در ورزشگاه آزادی در اینستاگرام سایت دفتر رهبر معظم انقلاب در آستانه بازی تیم ملی ایران منتشر شد.(ادامه)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود. رهبرانقلاب: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود/ سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از آسیب دیدگان سیل پشتیبانی کامل کنند(خبر)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.(ادامه)
راز سفر بشار اسد به ایران بالاخره فاش شد
(ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام (ص) با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.(ادامه)
عکس: پیاده شدن رئیس دفتر رهبرانقلاب از هواپیما
در حاشیه سفر به ایلام برای تودیع و معارفه امام جمعه ایلام(ادامه)
تکذیب تذکر رهبرانقلاب به وزیر اطلاعات
(ادامه)
کمک رهبرانقلاب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد +عکس
رهبر معظم انقلاب با احتساب مبالغ اهدایی از سال ۱۳۸۱ تا خردادماه امسال ۱۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، در گلریزان‌های ویژه ماه رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های کشور کمک کرده‌اند.(ادامه)
تصویری از اولین دیدارهای آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبرانقلاب
صفحه‌ی اینستاگرام رهبر انقلاب تصویری از اولین دیدارهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را منتشر کرد. (ادامه)
جمله امیدبخش رهبر انقلاب +عکس
صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار بخشی از سخنان ایشان به روزرسانی شد. (ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران
آیت­‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر انقلاب درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که آیت‌الله خامنه‌ای با این درخواست موافقت کردند.(ادامه)
بیانات امروز رهبرانقلاب در روز درختگاری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز دو اصله نهال میوه غرس کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.